czwartek, 7 września 2017

Paleta z cieniami BeautyBigBang

Paleta z cieniami -BeautyBigBang =KLIK

Ostatnio przekonałam się, że w internetowym sklepie BeautyBigBang 
mają bardzo dobrej jakości kosmetyki.  
Dlatego też nie mogłam się doczekać kiedy dotrze do mnie paleta by wypróbować cienie.
Wybrałam mój ulubiony zestaw odcieni, który preferuje od wielu lat. 
Właśnie używając takich ciemnych odcieni czuje się najlepiej i uważam, 
że pasują do mojej ciemnej karnacji.


 Taras kilka słów o palecie do cieni. 
Kilka odcieni już wypróbowałam stosując codzienny delikatny makijaż. 
Jestem zadowolona z tego kosmetyki miedzy innymi dlatego, 
że  łatwo się go nakłada i żadne drobinki nie spadają na niechciane miejsca.  
Miałam już kilka sytuacji z innymi cieniami, że w czasie malowania drobinki spadały na polik. 
Wielkim plusem dla mnie jest również trwałość tego kosmetyku. 
Z czystym sumieniem mogę Wam moi drodzy polecić tą paletę.



5 komentarzy: