piątek, 9 czerwca 2017

Pomadka do ust ze sklepu Beautybigbang.

Dawno nie było na moim blogu żadnej recenzji kosmetycznej. 
Dlatego dzisiaj chciałam Wam powiedzieć kilka słów o pomadce do ust ze sklepu Beautybigbang.
Focallure Matte Lip Stick, 04 RAZZMATAZZ
Wybrałam szminkę w kolorze, którego szukałam od bardzo dawna i wreszcie na niego trafiłam w sklepie  Beautybigbang.
Za wiele nie spodziewałam się po tak tanim kosmetyku.  
Jednak jestem bardzo mile zaskoczona. 
Bardzo długo utrzymuje się na ustach nawet 6 godzin. 
Nie zostawia śladów na szklance podczas picia napoju. 
Dzięki miękkiej konsystencji produkt łatwo się aplikuje na ustach. 
Ja jestem bardzo zadowolona z tej pomadki i bardzo zachecam do zakupu. 
Dodam jeszcze, że przesyłka bardzo szybko do mnie dotarła. 


 Pomadka -Beautybigbang =KLIK


Mam dla Was Kod "MONI10" na 10% zniżki w sklepie Beautybigbang.

 

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się ten kolorek podoba, myślę, że chętnie bym go mogła na swoje usta nakładać :D Fajnie, że jakościowo jest dobra

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa, aczkolwiek nie mój kolor, wolę przygaszone odcienie
    albo zbliżone do beżu- nude :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor! Bardzo wyrazisty :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bardzo ciekawy, mimo że nie są to moje barwy to jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń