wtorek, 6 września 2016

WISH LIST DressLiLy

Moi drodzy dzisiaj chciałam Wam zaprezentować internetowy sklep  DressLily.
Można tam kupić wiele wspaniałych ubrań dla kobiet, mężczyzn. 
 Każda kobieta znajdzie dla siebie ładną torebkę, biżuterię czy buty.
Dostępne są również akcesoria  i dodatki do domu. 
Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka rzeczy jakie można kupić w tym sklepie.



Sukienki- KLIK 
Torebki- KLIK 
Obuwie- KLIK  
Biżuteria-  KLIK



Syreni ogon- KLIK 
Akcesoria do napoi- KLIK 
Ozdoby na ścianę-  KLIK
Akcesoria- KLIK



9 komentarzy:

  1. Zamówiłam sobie ostatnio podobny "kocyk" do tego z ostatniego zdjęcia, tylko w innej wersji kolorystycznej :) Ciekawe jak będzie z materiałem, bo mam zamiar go przeznaczyć jako dywanik w pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa, ja zawijam się podczas choroby w gruby koc, który dostałam od chłopaka na urodziny, warto mieć coś takiego w domu

      Usuń
  2. Piękne rzeczy pokazujesz :D Koc ala syrenka wow! Chciałąbym taki

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy, ja czekam właśnie na swój naszyjnik :) wyklikane
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście?

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka jest bardzo w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wilczy kubek jest genialny!
    Pozdrawiam,
    normxcore

    OdpowiedzUsuń