poniedziałek, 29 sierpnia 2016

NAKLEJKA NA ŚCIANĘ ROSEWHOLESALE

NAKLEJKA NA ŚCIANĘ= KLIK

 
Sklep internetowy Rosewholesale to nie tylko ubrania, biżuteria i dodatki. 
Można tam znaleźć dział Home, w którym jest wiele ciekawych dodatków  do domu. 
Jest dostępny szeroki wybór naklejek na ścianę.





Naklejkę na ścianę postanowiłam wybrać do sypialni. 
Długo się zastanawiałam nad wyborem ponieważ dużo mi się podobało takich ozdób na ścianę.
Nakleję bardzo łatwo nakleja się na ścianę. 
Plusem jest to, że jak oderwie się ją ze ściany nie odrywa się jej z farbą. 
Mam nadzieje, że długo posłuży jako ozdoba.

8 komentarzy:

  1. Piękna jest, wygląda jak gdyby była namalowana akwarelami.

    Zapraszam do mnie na nowy post.
    Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna naklejka, moja siostra ma w sypiali dmuchawce a rodzice jakieś drzewo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo a my za chwilę będziemy robili remont sypialni i tez ogromnie podobają mi się takie naklejki ozdobne i napisy na ścianę, więc sama sobie z chęcią sprawię :)
    plusem jest też to, że wkażdej chwili można je sciągnąć, bez odrywania farby :)

    4,76$
    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta ?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna naklejka, sam motyw jelenia bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń