piątek, 15 kwietnia 2016

EVELINE- Serum do rzęs 8w1

OD PRODUCENTA
 Innowacyjny produkt, który łączy w sobie właściwości serum odbudowującego, aktywatora wzrostu rzęs oraz bazy pod tusz. 
Intensywna pielęgnacja osłabionych i łamliwych rzęs. 
Serum działa w 8 obszarach, widocznie wzmacniając i poprawiając kondycję rzęs. 
Luxury of youth to składnik bogaty w drogocenny olejek arganowy działający w synergii z kwasem hialuronowym. 
Wnika w strukturę włosków i stymuluje ich wzrost, podwajając optycznie objętość rzęs. 
Skutecznie regeneruje, odżywia i zagęszcza rzęsy. 
D- panthenol wzmacnia rzęsy od nasady aż po same końce. 
Regularne stosowanie serum sprawia, że rzęsy stają się wyraźnie gęstsze, dłuższe, mocniejsze i mniej podatne na wypadanie. 

Pojemność 10ml
Cena 17zł
 MOJA OPINIA 
Serum używam codziennie od ponad miesiąca czasu. 
Dwa razy dziennie rano i wieczorem maluje nim rzęsy. 
U mnie przestały wypadać rzęsy już po tygodniu używania tego produktu. 
Moje rzęsy stały się dłuższe, grubsze i gęstsze.  
Co dla mnie bardzo ważne nie skleja rzęs. 
Nie podrażnia i nie uczula oczu. 
Serum jest bardzo wydajne. 
Cena jest dość niska jak na dobrze działający kosmetyk.  
Produkt łatwo dostępny w wielu sklepach kosmetycznych.
Jedynym minusem dla mnie jest to, że  długo na rzęsach utrzymuje się bardzo widoczny biały kolor.  
Na szczęście po użyciu tuszu do rzęs biały kolor jest nie widoczny. 

4 komentarze:

  1. muszę wypróbować to serum, kosmetyk do paznokci z eveline, z tej serii dobrze się u mnie sprawdzały

    OdpowiedzUsuń
  2. O, nie wiedziałam ze Eveline też ma taki produkt. Chcialabym zakupić coś na porost rzęs, więc bardzo przydatny post. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń