piątek, 5 lutego 2016

STRÓJ 257 BANGGOOD, ROSEGAL

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :   

Niebieską, zimową kurtkę dostałam w prezencie od zaprzyjaźnionej blogerki.  
Posiada kaptur z niebieskim futerkiem, kieszenie i pasek zapinany na złotą klamrę. 
Przede wszystkim jest bardzo ciepła i idealna na mrozy. 

CZAPKA- KLIK
Czapka pochodzi z internetowego sklepu Banggood.
Jest bardzo duży wybór jeśli chodzi o kolorystykę. 
Ja wybrałam czarną z brązowym futerkiem by pasowała do botów. 
Bardzo ciepła i myślę, że niejedną zimę ze mną będzie. 

BUTY- KLIK
Buty do których dopasowałam sobie czapkę pochodzą z internetowego sklepu Rosegal.
 Buty są dostępne w rozmiarach od 38 do 40.
Są w kolorze czarnym z futerkiem w trzech kolorach (brązowym, białym i czarnym).
Idealnie nadają się do chodzenia po śniegu ponieważ nie przemakają.
Byłam w nich na spacerze z dziećmi i mężem.
W ogóle nie zmarzły mi w nich nogi.
Są bardzo ciepłe.












 Kurtka- Prezent
Spodnie- Miss One 
Buty Rosegal- KLIK
Czapka Banggood-  KLIK


Zapraszam również na konkurs - KLIK
MÓJ INSTAGRAM - KLIK

177 - MODNAPOLKA.pl

8 komentarzy:

  1. ładny płaszcz

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, długi i ciepły płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  3. genialny pompon na czapce
    mam podobny płaszczyk, ale szary a zamiast kaptura mam kołnierz z odpinanym futrem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty i bardzo mi się podoba kolor kurtki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. płaszczyk jest genialny :)
    kilk :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podobają mi się buty:) Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń