niedziela, 6 grudnia 2015

NOWOŚCI Z LISTOPADA

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz :  SHEIN

Bardzo dawno nie było u mnie takiego miesiąca,
w którym kupiłam tyle kosmetyków co w listopadzie.  
Zawsze kupowałam kosmetyki, które już mi zaczynały się kończyć.
W poprzednim miesiącu skusiłam się na Joy Box i chyba już się uzależniłam od kupowanie tego pudelka ponieważ kupiłam następne.
Czekam z niecierpliwością na kolejne. :-P
Co do ubrań to moja garderoba powiększyła się tylko o tunikę,
którą dostałam w prezencie od męża siostrzenicy i futerko od Shein.

 Tunika- (Prezent)
Futerko- Shein
 Podkład Astor- Rossmann
Baza pod makijaż Max Factor- Rossmann
Gąbki Beauty- Rossmann
Szczotka- Rossmann
Zawartość pudelka Joy Box macie opisana tutaj.

10 komentarzy:

  1. Myślę nad tymi gąbeczkami z Rossmana. Mam teraz gąbeczkę z Ebelin, ale już chyba niedługo muszę ją wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tangle Teezer muszę w końcu mieć :D Chyba sama sobie zrobię prezent na Mikołajki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne to futerko, musi być milusie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie pudełeczka :) poza tym widzę szczotkę którą także sobie zakupiłam! Jest wspaniała, jak już pisałam na blogu innej dziewczyny, włosy są po niej lśniące i takie lejące ..

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne to futerko z Shein :-) Uwielbiam kupować kosmetyki więc dobrze Cię rozumiem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń