środa, 11 stycznia 2012

CZWARTKOWE ZAKUPY 5-01-2012

Witam. Z wielkim opóźnieniem wstawiam zdjęcia z czwartkowych zakupów. Niestety dopiero dziś znalazłam troszkę czasu na porobienie zdjęć. Wczoraj rano gdy ku mojemu zdziwieniu za oknem ukazał się śnieg dostałam małej weny na pstryknięcie paru fotek.  Niestety zrobiło się ciepło, zaczął padać deszcz i śnieg się roztopił. Więc zdjęć zimowych jak nie ma tak nie ma. Jedynym rozwiązaniem byłby wyjazd na Antarktydę lub do Grenlandii. Chociaż w ostateczności pewnie by wystarczyły nasze piękne góry. Jak u was ze śniegiem? Czy Pani Zima już do was zawitała?
Wracając do zakupów nie mam zielonego pojęcia z czym nosić ten sweter (tunikę). Myślałam o czarnych leginsach lub rurkach, których nadal nie posiadam. Może macie jakieś ciekawe propozycje? Czekam. :-)




SWETER- Bershka 69,90
CZAPKA- Bershka 29,90
BRANSOLETKI- House 25,90

7 komentarzy:

  1. Ten sweter będzie w sam raz do legginsów :)

    Trwają u mnie dwa konkursy, zapraszam: http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zwiewna kwiecista sukienka mini no i legginsy :) na wierzch płaszczyk zakrywający sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter :) taki fajny zimowy klimat, może w tym roku będzie okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny ten sweter, jeśli nie do czarnych leginsów czy rurek, to możesz nosić do dźinsów niebieskich, szortów, do rozkloszowanej spódniczki, sukienki. ;) jest dużo możliwości. a jeśli chodzi o zimę, to cóż, u mnie też niestety nie ma

    OdpowiedzUsuń
  5. współczuje, zdrowiej szybko! a na bloga zawsze możesz wrzucić coś, co Ci sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń